lördag 2 januari 2016

Efwas första UFO för året

Jag hade bara två UFOn att välja på inför januaristickningen eftersom de flesta av mina ufon befinner sig i mitt franska hem och jag är i Sverige. (Min mamma är sjuk så jag blir kvar ett tag.)
Nåja, antingen skulle jag sticka en bit på oket på min bohuströja eller sticka klart min marinblå beeline-tröja och jag valde det senare.
Det är inte såå längesedan jag började på tröjan men pga diverse julklappar och annat som behövde slutföras blev den liggande. Men nu i januari hoppas jag på att bli klar med den så att jag både får känna på om jag trivs i tröjor och hur jag trivs i blått. Blått är ingen färg som jag någonsin använt mer än i plagg i jeanstyg. Men nu ska jag pröva om det går att förändra det en vill ha på sig.

2 kommentarer:

  1. Intressant med färger och färgval. Hoppas du kommer att tycka om tröjan i blått. Lycka till med stickningen.

    SvaraRadera
  2. Jag kan tänka mig att du passar jättebra i blått!

    SvaraRadera