tisdag 15 december 2015

AlpakkaAnna UFO Januari med inventering

Roligt att se att bloggen fortsätter! Tack till Efwa och Gerd att ni organiserar!

Av de elva UFOn jag hade när året började återstår nu bara tre!
Tre har jag rippat och fem är avslutade. Tack till alla medbloggare för allt stöd! 
Naturligtvis har jag skapat nya UFOn under året. Egentligen är det nog bara ett, Boxy-tröjan. Och så har jag fyra aktiva projekt, varav tre kommer att följa med till nästa år.

Mina UFO:n
1. Mönstrad 80-talströja (1987)
2. Arantröja (2009)
3. Grön Pebble Cliff (tröja) (2014)

4. Boxy (tröja) (2015)

WIP:s
5. Asta Sollilja (tröja) (2015)
6. Peerie Flooers Mittens (2015)
7. Cloette från sockblank (2015)

Mitt UFO för Januari 2016 blir Asta Sollilja. Jag är klar med båda ärmarna (ärmar är ju himla bra som provlappar) och påbörjat kroppen. Det borde gå ganska smidigt när jag väl ger henne tid :)




/AlpakkaAnna

1 kommentar: